Vrácení a reklamace
Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu e-shopu.
Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Vzniklá situace nás mrzí, ale rádi vám pomůžeme! Vyberte důvod vrácení zboží a postupujte podle následujících kroků. Rozlišujeme následující druhy vrácení zboží:
- VRÁCENÍ ZBOŽÍ – platí pro odstoupení od kupní smlouvy ve 30 denní prodloužené lhůtě. Zboží není poškozené ani vybalené z balení s hygienickou pečetí, bohužel vám z určitého důvodu nevyhovuje. Případy vrácení řešíme obratem!
- REKLAMACE – platí pro rozbité nebo jinak poškozené zboží během přepravy či v záruční době. Pro reklamace není nutná neporušená hygienická pečeť. Pokud se vada objevila až po jejím vybalení, stále naše jedinečné zboží můžete reklamovat.
Prosíme, následujte tyto kroky:
1) Vyberte formulář VRATKA nebo REKLAMACE
2) Vyplňte elektronický formulář
3) Připravte balíček k odeslání
4) Zašlete nám zboží na adresu:
Atreya Premium s.r.o.
Lidická 4
Brno 602 00
Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zašlete vždy s potvrzením podání. Jedná se o Vaši ochranu při ztrátě zásilky dopravcem.
V případě nutnosti můžete využít i naše předchozí formuláře ke stažení:
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
Děkujeme, že se řídíte našimi pokyny. Šetříte tím náš čas a urychlujete vyřízení vaší žádosti.
S láskou a péčí,
Tým Atreya