Zákaznická podpora:+420 702 431 598info@atreya.cz

Vrácení a reklamace

 

Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu e-shopu.   

Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Vzniklá situace nás mrzí, ale rádi vám pomůžeme! Vyberte důvod vrácení zboží a postupujte podle následujících kroků. Rozlišujeme následující druhy vrácení zboží: 

  • VRÁCENÍ ZBOŽÍ – platí pro odstoupení od kupní smlouvy ve 30 denní prodloužené lhůtě. Zboží není poškozené ani vybalené z balení s hygienickou pečetí, bohužel vám z určitého důvodu nevyhovuje. Případy vrácení řešíme obratem!
  • REKLAMACE – platí pro rozbité nebo jinak poškozené zboží během přepravy či v záruční době. Pro reklamace není nutná neporušená hygienická pečeť. Pokud se vada objevila až po jejím vybalení, stále naše jedinečné zboží můžete reklamovat.

 

Prosíme, následujte tyto kroky:

1) Vyberte formulář VRATKA nebo REKLAMACE
2) Vyplňte elektronický formulář
3) Připravte balíček k odeslání 
4) Zašlete nám zboží na adresu:

Atreya Premium s.r.o.
Lidická 4
Brno 602 00 

Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zašlete vždy s potvrzením podání. Jedná se o Vaši ochranu při ztrátě zásilky dopravcem.

 

V případě nutnosti můžete využít i naše předchozí formuláře ke stažení:

Reklamační formulář

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Děkujeme, že se řídíte našimi pokyny. Šetříte tím náš čas a urychlujete vyřízení vaší žádosti.

S láskou a péčí,

Tým Atreya