Zákaznická podpora:+420 702 431 598info@atreya.cz

Vrácení a reklamace

 

Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu e-shopu.   

Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Vzniklá situace nás mrzí, ale rádi vám pomůžeme! Vyberte důvod vrácení zboží a postupujte podle následujících kroků 

Jak postupovat:

1) Vyberte, co chcete se zbožím dělat:

  • VRÁCENÍ ZBOŽÍ – platí pro odstoupení od kupní smlouvy ve 30 denní prodloužené lhůtě.
    Zboží není poškozené ani vybalené z balení s hygienickou pečetí, bohužel vám z určitého důvodu nevyhovuje. Případy vrácení řešíme obratem!
    Nelze vrátit: šperky s gravírováním, šperky s anodizací, šperky s porušenou hygienickou pečetí, porušeným sterilním balením a rozbalené kosmetické přípravky.

  • REKLAMACE – platí pro rozbité nebo jinak poškozené zboží během přepravy či v záruční době.
    Pro reklamace není nutná neporušená hygienická pečeť. Pokud se vada objevila až po jejím vybalení, stále naše jedinečné zboží můžete reklamovat. Zboží pro reklamaci vždy uschovejte.

2) Vyplňte příslušný online formulář níže

 


3) Vyčkejte na pokyny naší zákaznické podpory - vyplněním formuláře jste již splnili oznámení prodejci. U některých případů nám stačí fotografie a nevyžadujeme zasílání zboží. Zboží si však vždy uschovejte, aby bylo možné vrácení či reklamaci vyřešit.
4) Zboží, které budete vracet či posílat na reklamaci po upřesnění s naší zákaznickou podporou můžete vrátit několika způsoby:

Přes Zásilkovnu - cena 75 Kč

1) Při zadávání případu v online systému si zažádáte o vrácení přes Zásilkovnu. Dopravu platíte až ve chvíli, kdy vás požádáme o zaslání zboží - nikdy ji tedy neplatíte zbytečně.
2) Následně vám pošleme podklady k platbě dopravy vč. QR kódu na váš email.
3) Do 24 hodin od obdržení platby vám zašleme štítek s kódem zásilky.
4) Zásilku pak přinesete na zvolené výdejní místo Zásilkovny se zaslaným štítkem, nebo nadiktuje kód zásilky přímo obsluze.
5) Za cca 5-7 dní nám bude Váš balík doručen. 

Osobně na prodejně či zasláním na naši adresu:

Atreya Premium s.r.o.
Lidická 4
Brno 602 00

Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zašlete vždy doporučeně s potvrzením podání. Jedná se o Vaši ochranu při ztrátě zásilky dopravcem.

 

 

Pokud preferujete tištěnou formu můžete využít i naše formuláře ke stažení:

Reklamační formulář

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)