Novinky
Valentýn, oslava lásky a přátelství, je za rohem a přináší s sebou možnost vytvořit si nezapomenutel...
14 dní je zákonná lhůta na vrácení zboží dle občanského zákoníku. My tuto lhůtu prodlužujeme na 30 dní!
Pokud jste se netrefili při výběru velikosti prstýnku, náhrdelník není podle vašich představ nebo jste zkrátka změnili názor - rozumíme vám.
Nezapomínejte, že při vracení zboží v běžné i prodloužené lhůtě platí následující pravidla:
- zboží vracejte v původním hygienickém obalu nebo bez porušené pečeti a týká se to těchto druhů šperků:
piercingové šperky, tunely a plugy, roztahováky, závaží, kosmetické přípravky - zboží s rytinou na zakázku není možné vrátit bez udání důvodu. My však uděláme vše pro to, aby šperk byl přesně podle vašich představ, proto nám dejte vědět, kdyby tomu tak nebylo.
Výjimky, kdy nelze odstoupit od uzavřené smlouvy jsou vymezeny v ustanovení § 1837 občanského zákoníku. Písm. g) uvedeného ustanoven stanoví, že nelze odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
Co je hygienická pečeť?
Je to záruka všem našim zákazníkům, že jsou veškeré naše šperky nové a nikdo je před nimi nenosil, ani nezkoušel ve svém piercingu a nemohlo tak dojít ke kontaminaci šperků krví nebo jinými tělními tekutinami, které by mohlo představovat hrozbu přenosu nemocí.
Pokud dojde k porušení této pečeti, nemůžeme to našim zákazníkům už zaručit a zboží již nelze z hygienických důvodů dále nabízet.
Nemusíte se bát, že byste si šperk nemohli i tak dobře prohlédnout. Hygienická pečeť je na dokonale průhledném celofánovém sáčku malá a umístěna v jeho horní části tak, aby byl šperk stále naprosto viditelný. Pokud byste po vybalení zjistili, že je se šperkem něco špatně a rozbil se vám, máte samozřejmě stále právo zboží reklamovat jako obvykle.
Procesem vrácení zboží a reklamace vás snadno provedeme na TÉTO STRÁNCE.
Máme pro Vás novinku!
Nově si můžete vyzvednou své objednávky nejen menších (piercing, tunely a další šperky), ale i větších rozměrů (barvy na vlasy, piercingové kleště) bezkontaktně a kdykoliv - 24/7 a to v našich výdejních boxech v Brně. Do boxů se aktuálně nevlezou kužely na měření velikosti prstenů, polštáře a posuvná měřidla.
Aktuálně je pro vás k dispozici 24 boxů.
Co to je?
Výdejní boxy jsou bezpečnostní schránky, které jsou umístěné naproti vchodovým dveřím do naší prodejny, na ulici Lidická 4 v Brně a jsou označeny čísly.
A jak to probíhá?
- Při nákupu na e-shopu si vyberete jako dopravu Výdejní box. Pro tuto možnost vyzvednutí je nutná platba předem a to buď převodem, nebo některou z online metod.
- Jakmile bude objednávka nachystána a umístěna do výdejního boxu, pošleme Vám sms s upozorněním a email spolu s pokyny, jak si svou objednávku vyzvednout. V pokynech budete mít číslo schránky a tajný číselný kód pro odemknutí schránky.
- Po dobu 5 kalendářních dnů (po-ne), je objednávka umístěna ve výdejním boxu. Můžete přijít v jakoukoliv denní či noční dobu, abyste si svou objednávku vyzvedli. Pokud si nestihnete během těchto 5 dnů objednávku vyzvednout, přesuneme Vám ji na vyzvednutí na prodejně v běžné otevírací době, aby neblokovala box příliš dlouho. Vše je také o domluvě.
- Vyzvednutí objednávky z výdejního boxu je jednoduché. Zadejte číselný kód a zmáčkněte # (křížek). Po zablikání zeleného světýlka pootočte kolečkem na levé straně dvířek. Vyjměte svoji objednávku. Po vyjmutí objednávky zavřete dvířka a znovu pootočte kolečkem zpět. Zkontrolujte tahem dvířek k sobě, zda jsou dvířka opravdu zavřená.
- Hotovo! Následující pracovní den Vám pošleme daňový doklad na email zadaný v objednávce.